CKP
  • Hírek
  • Kiemelt témák
    • Önfejlesztő Közösségek
    • Akciók, megmozdulások
    • Státusztörvény
    • Ukrajnai menekültek
    • Felsőoktatás
    • Érettségi
    • SNI
    • Szakképzés
    • Tankönyv
    • Távmegoldások
      • Mind Gyűjtemény Hírek, közlemények, beszámolók Módszertani ajánlások
        Hírek, közlemények, beszámolók

        Hibáktól hemzseg a rendelet a saját informatikai eszközök…

        2024-08-09

        Távmegoldások

        Ukrán nyelvű online anyagok a Mozaiktól és az…

        2022-03-22

        Ukrajnai menekültek

        Szabad oktatási tartalmak ukrán gyerekeknek

        2022-03-14

        Hírek, közlemények, beszámolók

        2. Virtuális Nevelésügyi Kongresszus az OFOE szervezésében

        2022-02-20

        Gyűjtemény

        Ukrán nyelvű online anyagok a Mozaiktól és az…

        2022-03-22

        Gyűjtemény

        Szabad oktatási tartalmak ukrán gyerekeknek

        2022-03-14

        Gyűjtemény

        Professzionális módszertani gyűjtemény a digitális oktatás minden formájához

        2021-01-20

        Gyűjtemény

        Digitális munkarend – pedagógiai megoldások

        2020-04-14

        Hírek, közlemények, beszámolók

        Hibáktól hemzseg a rendelet a saját informatikai eszközök…

        2024-08-09

        Hírek, közlemények, beszámolók

        2. Virtuális Nevelésügyi Kongresszus az OFOE szervezésében

        2022-02-20

        Hírek, közlemények, beszámolók

        Felmérés a digitális oktatásról

        2021-05-04

        Hírek, közlemények, beszámolók

        Az otthonmaradás és a segítés joga – NAIH…

        2021-05-04

        Módszertani ajánlások

        Professzionális módszertani gyűjtemény a digitális oktatás minden formájához

        2021-01-20

        Módszertani ajánlások

        Lezáró újrakezdés – Földes Petra módszertani ajánlása

        2020-06-03

        Módszertani ajánlások

        Nem fognak kicsöngetni – Hogyan búcsúzzunk?

        2020-05-31

        Módszertani ajánlások

        Tanulókártya projekt – 21. századi megoldás a lemaradás…

        2020-05-14

    • NAT
  • Dokumentumok
    • CKP Közlemények
    • Faliújság – A CKP nyilvános hírlevele
    • Szükséges és lehetséges
    • 9 pont
    • Kockás könyv 2016
    • Van választás! 2018
    • Oktatási minimum 2018
    • Sajtófigyelő 2016-2018
    • Hírlevelek 2016-2018
    • Egyéb dokumentumok
  • Magunkról
    • Kapcsolat
    • CKP Közhasznú Alapítvány
    • Alapdokumentumok
    • ÜT és Tagszervezetek
    • Kronológia
    • Rólunk írták 2016-2018
    • Szervezeti élet
    • Munkacsoportok
    • Agóraoktatás
  • Vélemény
  • Eng

CKP

  • Hírek
  • Kiemelt témák
    • Önfejlesztő Közösségek
    • Akciók, megmozdulások
    • Státusztörvény
    • Ukrajnai menekültek
    • Felsőoktatás
    • Érettségi
    • SNI
    • Szakképzés
    • Tankönyv
    • Távmegoldások
      • Mind Gyűjtemény Hírek, közlemények, beszámolók Módszertani ajánlások
        Hírek, közlemények, beszámolók

        Hibáktól hemzseg a rendelet a saját informatikai eszközök…

        2024-08-09

        Távmegoldások

        Ukrán nyelvű online anyagok a Mozaiktól és az…

        2022-03-22

        Ukrajnai menekültek

        Szabad oktatási tartalmak ukrán gyerekeknek

        2022-03-14

        Hírek, közlemények, beszámolók

        2. Virtuális Nevelésügyi Kongresszus az OFOE szervezésében

        2022-02-20

        Gyűjtemény

        Ukrán nyelvű online anyagok a Mozaiktól és az…

        2022-03-22

        Gyűjtemény

        Szabad oktatási tartalmak ukrán gyerekeknek

        2022-03-14

        Gyűjtemény

        Professzionális módszertani gyűjtemény a digitális oktatás minden formájához

        2021-01-20

        Gyűjtemény

        Digitális munkarend – pedagógiai megoldások

        2020-04-14

        Hírek, közlemények, beszámolók

        Hibáktól hemzseg a rendelet a saját informatikai eszközök…

        2024-08-09

        Hírek, közlemények, beszámolók

        2. Virtuális Nevelésügyi Kongresszus az OFOE szervezésében

        2022-02-20

        Hírek, közlemények, beszámolók

        Felmérés a digitális oktatásról

        2021-05-04

        Hírek, közlemények, beszámolók

        Az otthonmaradás és a segítés joga – NAIH…

        2021-05-04

        Módszertani ajánlások

        Professzionális módszertani gyűjtemény a digitális oktatás minden formájához

        2021-01-20

        Módszertani ajánlások

        Lezáró újrakezdés – Földes Petra módszertani ajánlása

        2020-06-03

        Módszertani ajánlások

        Nem fognak kicsöngetni – Hogyan búcsúzzunk?

        2020-05-31

        Módszertani ajánlások

        Tanulókártya projekt – 21. századi megoldás a lemaradás…

        2020-05-14

    • NAT
  • Dokumentumok
    • CKP Közlemények
    • Faliújság – A CKP nyilvános hírlevele
    • Szükséges és lehetséges
    • 9 pont
    • Kockás könyv 2016
    • Van választás! 2018
    • Oktatási minimum 2018
    • Sajtófigyelő 2016-2018
    • Hírlevelek 2016-2018
    • Egyéb dokumentumok
  • Magunkról
    • Kapcsolat
    • CKP Közhasznú Alapítvány
    • Alapdokumentumok
    • ÜT és Tagszervezetek
    • Kronológia
    • Rólunk írták 2016-2018
    • Szervezeti élet
    • Munkacsoportok
    • Agóraoktatás
  • Vélemény
  • Eng

Tiltakozók listája, szakmai állásfoglalások

Sorra születnek a szakmai közösségek, iskolák, szakértők állásfoglalásai a NAT-ról. Cikkünkből ezeket folyamatosan elérhetővé tesszük. A legújabb állásfoglalások szerepelnek elől. (A sorszám nem az iskolák, hanem az állásfoglalások számát jelzi – vannak olyan állásfoglalások, amelyeket több iskola adott ki)

A tiltakozó iskolák település szerinti keresése az https://ahang.hu/nonat/ oldalon lehetséges. Ott azok a tiltakozó iskolák is  megjelennek, amelyek nem adtak ki saját állásfoglalást.

A további tiltakozásra a https://terjed.ahang.hu/surveys/nattiltakozasregisztracio linken van lehetőség. Az ott beérkező állásfoglalások feldolgozása időt vesz igénybe, megjelenítésükhöz türelmet kérünk.

A lista önkéntesek gyűjtőmunkájával készül, ezért nem lehet teljes. Kérjük, hogy aki tud olyan állásfoglalásról, fontos szakmai véleményről, ami még nem szerepel a felsorolásban, illetve az aHang oldalon, jelezze (linkkel) a civilkozoktatas@gmail.com címen!

 

Iskolák
Szervezetek, szakértők
Iskolák
  1. Meg nem nevezett iskola 40 pedagógusának állásfoglalása
  2. A komlói Kenderföld-Somági Általános Iskola tantestülete
  3. BGSzC Károlyi Mihály Két Tanítási Nyelvű Közgazdasági Szakgimnázium
  4. Szent István Általános Iskola teljes tantesülete és az oktatást segítő kollégák, Dunakeszi
  5. Miskolci szülők, 58 fő
  6. Pécsi Apáczai Csere János Általános Iskola, Gimnázium, Kollégium, Alapfokú Művészetiskola (Nevelési Központ)
  7. Érdi Móra Ferenc Általános Iskola és EGYMI Utazó Gyógypedagógusi Hálózatának utazó gyógypedagógusai
  8. Pécsi Kovács Béla Általános Iskola tantestülete
  9. Budapest XVIII. Kerületi Csontváry Kosztka Tivadar Általános Iskola

  10. Székesfehérvári Tóparti Gimnázium és Művészeti Szakgimnázium magyar nyelv és irodalom munkaközössége

  11. A budapesti Németh László Gimnázium tanárai
  12. I. kerületi Szilágyi Erzsébet Gimnázium Diákönkormányzata
  13. Szalézi Szent Ferenc Gimnázium
  14. Zrínyi Általános Iskola
  15. ELTE Trefort Ágoston Gyakorló Gimnázium
  16. Jaschik Álmos Művészeti Szakgimnázium pedagógusai
  17. Budapest II. kerületi Klebelsberg Kuno Általános Iskola és Gimnázium  tanárai
  18. Székesfehérvári Vasvári Pál Gimnázium tanárai
  19. A budapesti Gyengénlátók Általános Iskolája EGYMI és Kollégiuma pedagógusai
  20. Pomázi Sashegyi Sándor Általános Iskola, Gimnázium és Rendészeti Szakközépiskola tanárai
  21. Budapesti Garabonciás Középiskola tanárai és dolgozói
  22. Baross Imre Artistaképző Intézet Előadó-művészeti Szakgimnázium, Gimnázium és Alapfokú Táncművészeti Iskola közismereti és szakmai tanárai
  23. Budapesti Karinthy Frigyes Gimnázium tanárai szakmai és morális indokból
  24. Gödöllői Török Ignác Gimnázium tantestülete és a mentorált egyetemi hallgatók
  25. I. kerületi Petőfi Sándor Gimnázium tantestülete
  26. Vetési Albert Gimnázium, Veszprém
  27. BGSZC Szily Kálmán Műszaki Szakgimnáziuma, Szakközépiskolája és Kollégiumának tanárai, az intézménytől függetlenül
  28. Dombóvári Belvárosi Általános és Alapfokú Művészeti Iskola tanárai és dolgozói
  29. Budapest II. kerületi II. Rákóczi Ferenc Gimnázium tanárai
  30. Kempelen Farkas Gimnázium tanári kara (Budapest)
  31. Kőbányai Harmat Általános Iskola tanárai
  32. A pilisvörösvári Friedrich Schiller Gimnáziumban dolgozó pedagógusok
  33. Intézményüktől függetlenül állást foglaló 174 pedagógus
  34. A Lauder Javne Zsidó Közösségi Iskola tanárai
  35. Az Óbudai Gimnázium tanárai
  36. A BGSZC Budai Középiskolájának tanárai, az intézménytől függetlenül
  37. A Kerék Általános Iskola és Gimnázium tanárai
  38. A székesfehérvári Teleki Blanka Gimnázium és Általános Iskola tanárai 
  39. Óbudai Gimnázium tanárainak többsége
  40. Budapest I. kerületi Petőfi Sándor Gimnázium tantestületének tanárai
  41. Kozármislenyi Janikovszky Éva Általános Iskola művészeti műhelyének tagjai, és a hozzájuk csatlakozó kollégák
    Egyházi iskolák tanárainak állásfoglalása az oktatás mai helyzetéről – 28 iskola, több,mint 1500 aláíró:
  42. kecskeméti Piarista Gimnázium, Kollégium, Általános Iskola és Óvoda
  43. szegedi Dugonics András Piarista Gimnázium
  44. váci Piarista Gimnázium és Kollégium
  45. esztergomi Temesvári Pelbárt Ferences Gimnázium
  46. szentendrei Ferences Gimnázium
  47. Deák Téri Evangélikus Gimnázium
  48. budapesti Szent Angéla Ferences Általános Iskola és Gimnázium
  49. Budapest-Fasori Evangélikus Gimnázium
  50. budapesti Szent Gellért Katolikus Általános Iskola és Gimnázium
  51. budapesti Ward Mária Általános Iskola, Gimnázium és Zeneművészeti Szakgimnázium
  52. budakeszi Prohászka Ottokár Katolikus Gimnázium
  53. soproni Berzsenyi Dániel Evangélikus (Líceum) Gimnázium és Kollégium
  54. dunakeszi Krisztus Király Római Katolikus Általános Iskola
  55. hajdúsámsoni II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola, Gimnázium és AMI
  56. bajai Szent László ÁMK Általános Iskolája
  57. soproni Hunyadi János Evangélikus Óvoda és Általános Iskola
  58. budapesti BZSH Scheiber Sándor Gimnázium, Általános Iskola és Kollégium
  59. tordasi Sajnovics János Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola
  60. budapesti Szent József Katolikus Óvoda, Általános Iskola és Gimnázium
  61. budapesti VIK Vendéglátó, Turisztikai, Szépészeti és Üzleti Baptista Középiskola
  62. Nyíregyházi Evangélikus Kossuth Lajos Gimnázium
  63. Bölcsesség Kezdete Óvoda, Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola, Bodrog
  64. mezőberényi Petőfi Sándor Evangélikus Általános Iskola, Gimnázium és Kollégium
  65. miskolci Nebuló Általános Iskola
  66. kunszentmiklósi Baksay Sándor Református Gimnázium és Általános Iskola
  67. Kőrösi Csoma Sándor Két Tanítási Nyelvű Baptista Gimnázium, Budapest
  68. budapesti Szent II. János Pál Iskolaközpont
  69.  továbbá számos egyéni aláíró
  70. Kőbányai Kada Mihály Általános Iskola pedagógusai
  71. Budapest XX. Kerületi Ady Endre Általános Iskola tanítói, tanárai és pedagógiai asszisztense
  72. Budenz József Általános Iskola és Gimnázium tanárai
  73. Ráckevei Ady Endre Gimnázium nevelőtestületének tanárai
  74. Szigetszentmiklósi Batthyány Kázmér Gimnázium szaktanárai
  75. Váci Madách Imre Gimnázium tanárai
  76. TSZC Bánki Donát-Péch Antal Szakgimnáziumának tanárai
  77. Budapesti Szilágyi Erzsébet Gimnázium tanárai
  78. Újbudai József Attila Gimnázium tanárai
  79. Pécsi Széchenyi István Gimnázium és Szakgimnázium tanári karának tagjai
  80. PTE 1-es számú gyakorló általános iskolájának 34 pedagógusa
  81. Veszprémi Lovassy László Gimnázium tantestülete
  82. Dunaújvárosi Széchenyi István Gimnázium és Kollégium tanárai
  83. Veres Pálné Gimnázium tanárai és Diákönkormányzata
  84. Budapesti Teleki Blanka Gimnázium tantestülete
  85. ELTE Radnóti Miklós Gyakorló Általános Iskola és Gyakorló Gimnázium tantestülete és Diákönkormányzata
  86. ELTE Apáczai Csere János Gyakorló Gimnázium és Kollégium, magyartanári munkaközösség és Diákönkormányzat
  87. ELTE Trefort Ágoston Gyakorló Gimnázium, magyartanári munkaközössége és Diákönkormányzata
  88. ELTE Bolyai Gyakorló Gimnázium, Szombathely, magyartanári munkaközösség
  89. Károlyi Mihály Magyar-Spanyol Tannyelvű Gimnázium (Kispest)
  90. Széchenyi István Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola (Kelet-Pesti Tankerülethez tartozó Kőbányai)
  91. Szinyei Merse Pál Gimnázium
  92. Váci Szakképzési Centrum Boronkay György Műszaki Szakgimnáziumának és Gimnáziumának magyartanárai és a velük egyetértő kollégák
  93. Városmajori Gimnázium tanárai, a VMG-től mint intézménytől függetlenül
  94. Kispesti Deák Ferenc Gimnázium tanárai
  95. Budaörsi Illyés Gyula Gimnázium és Szakgimnázium tanárai
  96. Alternatív Közgazdasági Gimnázium tanárai
  97. Szent István Gimnázium tanárai
  98. BGSZC. II. Rákóczi Ferenc Közgazdasági Szakgimnáziumának tanárai
  99. Budapesti Fazekas Mihály Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium tanárai és dolgozói
  100. Szegedi Tudományegyetem Gyakorló Gimnázium és Általános Iskola magyar nyelv és irodalom gimnáziumi munkaközösségének tagjai és velük egyetértő kollégáik
  101. A budapesti Berzsenyi Dániel Gimnázium tanárai,     ill. diákjai
  102. A budapesti Zrínyi Miklós Gimnázium tantestülete
  103. Pécsi Leőwey Klára Gimnázium tanárai
  104. Sashegyi Arany János Általános Iskola és Gimnázium tanári kara
  105. Budapesti Eötvös József Gimnázium tanárai, diákjai, Diákönkormányzata és szülői közössége
  106. Kispesti Pannónia Általános Iskola
  107. Scheiber Sándor Gimnázium, Általános Iskola és Kollégium
  108. Budapest XX. Kerületi Nagy László Általános Iskola és Gimnázium
  109. ELTE Apáczai Csere János Gyakorló Gimnázium és Kollégium szaktanárai és kollégiumi nevelőtanárai (téma: reál tárgyak, tagozatok stb.)
    Belső-Pesti Tankerülethez tartozó iskolák:
  110. Budapest VI. Kerületi Kölcsey Ferenc Gimnáziu
  111. Budapest VI. Kerület Bajza Utcai Általános Isko
  112. VII. Kerületi Madách Imre Gimnázium
  113. Budapesti Leövey Klára Gimnázium tanárai és dolgozói
  114. Szent László Gimnázium magyar és történelem munkaközösségének tagjai,  diákjai és Diáktanácsa
  115. VIII. Kerületi Vörösmarty Mihály Gimnázium magyar és művészeti munkaközösségének tagjai és a csatlakozó kollégák
  116. Közgazdasági Politechnikum Alternatív Gimnázium tanárai
  117. A miskolci Herman Ottó Gimnázium nevelőtestületének nyílt kérdései, ill.      nyílt levele, miután nem kaptak választ a kormánytól kérdéseikre – nem csak a NAT-ról
  118. A Pécsi Janus Pannonius Gimnázium magyar nyelv és irodalom munkaközössége
  119.  
Szervezetek, szakértők
  1. Civil Közoktatási Platform állásfoglalása
  2. A Meixner Pedagógiai Egyesület az olvasástanításról
  3. A Momentum Mozgalom oktatási szakértőinek elemzése tantárgyanként
    fizika
    matematika
  4. Fótozók Környezetvédő Kulturális és Közéleti Egyesület
  5. Az ELTE DiAGram Funkcionális Nyelvészeti Központ állásfoglalása
  6. A Társaság a Szabadságjogokért elemzése
  7. Magyar Környezeti Nevelési Egyesület véleménye a NAT-ról
  8. Könyvtárostanárok Egyesületének állásfoglalása
  9. Az Országos Diáktanács állásfoglalása
  10. Pedagógusok Szakszervezete állásfoglalása a NAT-ról és a kerettantervekről
  11. IVSZ – Szövetség a digitális gazdaságért
  12. Élenjáró Gimnáziumok Igazgatói Grémiumának közleménye
  13. A Felelős Értelmiség Kezdeményezés felhívása – több mint 200 értelmiségi  aláírásával
  14. Székesfehérvári és Fejér megyei középiskolai biológiatanárok mint az idén 12 éves Radetzky Jenő Emlékverseny Versenybizottságának tagjai
  15. Nahalka István blogja – Természettudomány, matematika, óraszámok, ki és mi a nemzetellenes
  16. Magyartanárok Egyesülete
  17. Történelemtanárok Egylete
  18. Magyar Pedagógiai Társaság
  19. Széchenyi Irodalmi és Művészeti Akadémia
  20. Pedagógusok Demokratikus Szakszervezete
  21. Irodalom és a társművészetek egyetemi oktatói
  22. A kolozsvári BBTE BTK Magyar Irodalomtudományi Intézete szolidaritási nyilatkozata
  23. Magyar Filozófiai Társaság állásfoglalása 
    Állami egyetemek irodalomtudományi tanszékei (az összes állami egyetem!):
    1. ELTE BTK Magyar Irodalom- és Kultúratudományi Intézet Intézeti Tanácsa
    2. ELTE Berzsenyi Dániel Pedagógusképző Központ, Magyar Irodalomtudományi Tanszék, Szombathely
    3. Miskolci Egyetem BTK Magyar Nyelv- és Irodalomtudományi Intézete
    4. Pécsi Tudományegyetem BTK Magyar Nyelv- és Irodalomtudományi Intézete
    5. Eszterházy Károly Egyetem Nyelv- és Irodalomtudományi Intézet Irodalomtudományi Tanszék oktatói
    6. Debreceni Egyetem BTK Magyar Irodalom- és Kultúratudományi Intézet oktatói
    7. Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Magyar Nyelvi és Irodalmi Intézetének oktatói
  24. MTA teljes I. Nyelv-és irodalomtudományok osztálya
  25. Fiatal Írók Szövetsége
  26. Szépírók Társasága
  27. Jánk István az anyanyelvi nevelésről
  28. A Magyar Földrajzi Társaság állásfoglalása
  29. Debreceni professzorok nyílt levele
  30. Együtt a Jövő Mérnökeiért Szövetség
  31. MTA Irodalom- és Kultúratudományi Bizottság
  32. Radó Péter oktatáskutató állásfoglalása
  33. Csató Mónika zeneszerző és zeneelmélet-tanár véleménye a NAT 2020 ének-zenei részéről
  34. Pethőné Nagy Csilla mesterpedagógus a NAT irodalom szekciójáról
  35. Oktatói Hálózat
  36. Amnesty International véleménye az állampolgári ismeretek tantárgyról
  37. Szentgyörgyi Zsuzsa a reál tantárgyakról
  38. Závada Pál az irodalomtanításról
  39. Dragomán György a NAT irodalom részéről
  40. Rajnai Richárd véleménycikke a mozgóképkultúra és médiaismeret tantárgyról
  41. ELTE BTK magyartanár szakos hallgatóinak nyilatkozata
  42. Dr. Zacher Gábor a pálinkafőzés NAT-ba való bekerüléséről
  43. A Szülői Hang Közösség állásfoglalása
  44. Pethőné Nagy Csilla tankönyvszerző a NAT-ról és az irodalomtankönyvekről
  45. Hajas Zsuzsa elemzése a kerettanterv magyar nyelvi moduljáról
  46. Arató László (Magyartanárok Egyesülete) a kerettantervről
Megosztás
Facebook Twitter Google + Pinterest

Menu

  • Hírek
  • Kiemelt témák
    • Önfejlesztő Közösségek
    • Akciók, megmozdulások
    • Státusztörvény
    • Ukrajnai menekültek
    • Felsőoktatás
    • Érettségi
    • SNI
    • Szakképzés
    • Tankönyv
    • Távmegoldások
      • Mind Gyűjtemény Hírek, közlemények, beszámolók Módszertani ajánlások
        Hírek, közlemények, beszámolók

        Hibáktól hemzseg a rendelet a saját informatikai eszközök…

        2024-08-09

        Távmegoldások

        Ukrán nyelvű online anyagok a Mozaiktól és az…

        2022-03-22

        Ukrajnai menekültek

        Szabad oktatási tartalmak ukrán gyerekeknek

        2022-03-14

        Hírek, közlemények, beszámolók

        2. Virtuális Nevelésügyi Kongresszus az OFOE szervezésében

        2022-02-20

        Gyűjtemény

        Ukrán nyelvű online anyagok a Mozaiktól és az…

        2022-03-22

        Gyűjtemény

        Szabad oktatási tartalmak ukrán gyerekeknek

        2022-03-14

        Gyűjtemény

        Professzionális módszertani gyűjtemény a digitális oktatás minden formájához

        2021-01-20

        Gyűjtemény

        Digitális munkarend – pedagógiai megoldások

        2020-04-14

        Hírek, közlemények, beszámolók

        Hibáktól hemzseg a rendelet a saját informatikai eszközök…

        2024-08-09

        Hírek, közlemények, beszámolók

        2. Virtuális Nevelésügyi Kongresszus az OFOE szervezésében

        2022-02-20

        Hírek, közlemények, beszámolók

        Felmérés a digitális oktatásról

        2021-05-04

        Hírek, közlemények, beszámolók

        Az otthonmaradás és a segítés joga – NAIH…

        2021-05-04

        Módszertani ajánlások

        Professzionális módszertani gyűjtemény a digitális oktatás minden formájához

        2021-01-20

        Módszertani ajánlások

        Lezáró újrakezdés – Földes Petra módszertani ajánlása

        2020-06-03

        Módszertani ajánlások

        Nem fognak kicsöngetni – Hogyan búcsúzzunk?

        2020-05-31

        Módszertani ajánlások

        Tanulókártya projekt – 21. századi megoldás a lemaradás…

        2020-05-14

    • NAT
  • Dokumentumok
    • CKP Közlemények
    • Faliújság – A CKP nyilvános hírlevele
    • Szükséges és lehetséges
    • 9 pont
    • Kockás könyv 2016
    • Van választás! 2018
    • Oktatási minimum 2018
    • Sajtófigyelő 2016-2018
    • Hírlevelek 2016-2018
    • Egyéb dokumentumok
  • Magunkról
    • Kapcsolat
    • CKP Közhasznú Alapítvány
    • Alapdokumentumok
    • ÜT és Tagszervezetek
    • Kronológia
    • Rólunk írták 2016-2018
    • Szervezeti élet
    • Munkacsoportok
    • Agóraoktatás
  • Vélemény
  • Eng

Recent Posts

  • Miért van szükség tüntetésekre? Politikai tiltakozások társadalmi hatásai
  • Többen jelentkeztek tanárnak, de hányan kezdenek majd el tanítani?
  • Bakonyi Anna: Gondolatok az óvoda-iskola átmenetről az ONOAP megújítása kapcsán
  • Siker és veszély az óvodai alapprogram módosításában – Visszavonták a csoportbontást, jöhetnek a 45 perces iskola-előkészítő foglalkozások
  • Faliújság / 11.
  • Állásfoglalás az óvodai nevelő munkakörről – MPT Kisgyermeknevelési Szakosztály
  • Faliújság / 10.
  • Adatigényléseink a köznevelés átláthatóságáért
  • Kiáltvány a gyermekek valódi jogainak érvényesítése érdekében
  • Beszámoló a CKP 2025. évi plenáris gyűléséről

© 2020 - Civil Közoktatási Platform